Σταματία Βλάγκα, Λάθος πόρτα

"Porte De Caractere Nr 5", by decar66, 2014
«Porte De Caractere Nr 5», by decar66, 2014

 

Λάθος πόρτα

Δεν ανήκω εδώ!
Κι ας έχω τα κλειδιά αυτής της πόρτας.
Δεν ανήκω εδώ
κι ας είναι το πιάτο μου ακουμπισμένο σ’ αυτό το τραπέζι.
Όλοι εδώ μέσα μου είναι άγνωστοι
κι εγώ, μια σκιά που τριγυρίζει κολλημένη στον τοίχο.
Όλοι εδώ μέσα μ’ αγκαλιάζουν
και τα δικά μου χέρια μαγκωμένα, λειψά.
Δεν ανοίγουν, δεν έχουν φτερά.
Βλέμματα τάχα μου τάχα γεμάτα ζεστασιά,
γίνονται φλόγα και με καίνε.
Χαμόγελα! Καρφιτσωμένα χαμόγελα
κι εγώ δεν μπορώ να χαμογελάσω,
γιατί το στόμα μου θα σχιστεί και θα στάξει αίμα.
Όχι κόκκινο, μαύρο.
Μαύρο σαν τον πόνο μου.
Θέλω ν’ ανοίξω την πόρτα,
αλλά φοβάμαι.
Είναι βαριά και μπορεί να πέσει πάνω μου.
Κοιτάζω τα χρώματα έξω απ’ το τζάμι
και χαμογελώ.
Μέσα δεν έχουμε χρώματα.
Μόνο ένα γκρι, έρχεται και κουρνιάζει που και που.

Έχω αρχίσει να κρυώνω τώρα.
Θέλω να κλειστώ μέσα σ’ ένα νυχτολούλουδο
και να με ράνει αγάπη.
Θέλω να κλείσω τα μάτια μου
και να ονειρευτώ τη δική μου πόρτα.
Κι όταν ξυπνήσω,
‘Ποιος ξέρει;’
Ίσως να’ χω βρει και τα κλειδιά για να μπω.

 

__

*Από την Ομαδική Ποιητική Συλλογή των εκδόσεων Διάνυσμα στο ISSUU.

Σχολιάστε

