Θεοδώρα Φελέρη, δύο ποιήματα

«Nature», (c) First Cherry, 2015

Ατίθαση Ψυχή

Κουράστηκα
να παραδίδω την ψυχή μου
σε χέρια μετέωρα
σε ημίαιμους ανθρώπους
σε ξεψυχισμένα βλέμματα.

Τη φυλακίζω έτσι εντός μου
μα αυτή το σκάει διαρκώς
για να κουρνιάσει
σε δήθεν αναπαυτικές αγκαλιές,
για να ζεσταθεί
σε παγωμένα βλέμματα.

Πως να τη τιθασέψω;
Δεν είναι εύκολο.

Κάθε που πάω να την αδράξω
μου μένει και ένα κομμάτι στα χέρια
και λιγοστεύει διαρκώς.
Μένει όλο και πιο αδειανό έτσι
το σεντούκι της καρδιάς.

Και να λοιπόν,

να πως γίνεται κανείς
λιγόψυχος και μεγαλόκαρδος.

__________________________

Δύο και κάτι ψιλά

[Κάτι τέτοιες ώρες
τα θυμάμαι όλα
όσο μακραίνει η νύχτα
τόσο πιο πικρά τα παιχνίδια της
μου θολώνει το μυαλό
μα μου ξεκαθαρίζει τις αναμνήσεις
ακόμα και αυτές
που προσπαθώ χρόνια τώρα να ξεχάσω
αναπηδούν καλπάζοντας
στο προσκεφάλι μου

«Δεν θα ευτυχήσεις ποτέ»,
με καταριέται
η πεσιμιστική εικόνα
του δύστροπου
κυνικού εαυτού μου
και σκύβω μουτρωμένη το κεφάλι
να εξακοντίσω στο χαρτί
τα βάσανά μου…]

Ήθελα να είναι όλα τέλεια.
Έβαλα το μαχαίρι
δίπλα στο βωμό
και ακούμπησα
το στήθος μου
στα χέρια σου
για να με θυσιάσεις

Ήθελα να αρπάξω το χέρι σου
Για να βαδίσουμε μαζί
σε αυτόν τον βίαιο κόσμο
Το ρημαγμένο

Εσύ το άπλωσες
για μια στιγμή
Μα το τράβηξες απότομα
Και αντί να το κρατήσω
Γκρεμοτσακίστηκα
Άλλη μια φορά
Άλλη μια επιπολαιότητα
του αχόρταγου εγωιστή εαυτού μου
Που διψά ακόμα για λάθη
Που διψά ακόμα για ρίσκο
Και δεν έχει μάθει να ζει
Μόνο να αργοπεθαίνει
Μέρα τη μέρα
Φωνασκώντας για λύτρωση

Στους πιο ακατάλληλους ανθρώπους

_____________________________

*Από την συλλογή «Πάθη, λάθη και έρωτες», αυτοέκδοση, 2014 στο ISSUU.

Σχολιάστε

